По случай откриването на изложба на Mr. Brainwash в София, Volvo C40 беше преобразен по авангарден начин, вдъхновен от творчеството му.
Опитен местен художник успя да улови и предаде със смесена техника посланието за свободата, модерната градска действителност и иновациите в изкуството, достигайки максимална близост до оригиналните творби на Mr. Brainwash. Всичко това се разкри върху необичайно "платно" - изцяло новия електрически Volvo C40, разположен пред галерият на ул. Оборище.
Автомобилът не остана незабелязан, дори в окото на бурята. Проливният дъжд не попречи на дългоочакваната изложба на "Mr. Brainwash", нито на новата северна звезда да блесне.
Експозицията представи на публиката 6 уникални произведения, специално създадена за изложбата арт инсталация, видео съдържание за артиста и видео, презентиращо създаването на творба вдъхновена от творчеството на Mr. Brainwash „C40 City art project“ върху модерния градски Crossover Volvo C40.
Гостите на събитието можеха да наблюдават процеса по рисуването на автомобил на видеостена в изложбената зала, както и се насладят на живо на напълно електрическото C40, позициониранo пред самия вход на Vivacom Art Hall.
Новото Volvo C40 впечатлява с модерна спортна визия и най-високи технологии. Електрическият Crossover изминава до 448 км с едно зареждане и ускорява от 0 до 100 км само 4.7 сек. Моделът е оборудван с една от най-добрите инфо-развлекателни система на пазара, базирана на Android и разработена съвместно с Google. Новото C40 е съвсем различно Volvo - с дръзко лице и чисто сърце. Продажбите у нас стартираха миналия месец, интересът е огромен, а квотата до края на годината - продадена.
Mr. Brainwash (истинско име Thierry Guetta) е френски уличен артист. Той създава своята международна репутация в Лос Анджелис, където живее от 15 годишен Дебютира през 2008 г. Вдъхновени от свободния дух и енергията на твореца, създадохме произведение на изкуството запечатано върху модерения, енергичен и сигурен електрически автомобил на шведската марка. Скандинавският премиум Crossover блести със спортна визия, различна от всичко предлагано от Volvo до момента. Задницата се отличава с впечатляващ дизайн, а лицето е смело, отличително и включва светлини с най-съвременна пикселна технология, което е причина да се припознаем в смелото и иновативно творчество на Mr. Brainwash.
Видео за създаването на Volvo City Art Project вижте ТУК.