Нова корпоративна идентичност

Мото-Пфое е една от най-старите, големи и уважавани автомобилни групи в България вече над 31 години.

Мото-Пфое е една от най- старите, големи и уважавани автомобилни групи в България вече над 31 години. Компанията е официален вносител на световни марки Ford, Volvo, Jaguar и Land Rover. От създаването си през 1991 г., Мото-Пфое е сред иноваторите в индустрията, развивайки собствена мрежа от дилърства, лизинг, застраховки, употребявани автомобили и рент-а-кар.

 

Електрификация и иновации

Автомобилостроенето се развива бурно в посока електрификация, свързаност и автономност. Всички наши марки са сред двигателите в индустрията и пример за иновации в устойчивостта и отговорното поведение, както и сериозни крачки към пълна електрификация. Като група, Мото-Пфое в последните години увеличава инвестициите си в устойчиви решения за чиста енергия.

Компанията предлага на своите клиенти цялостен пакет от услуги, свързани с мобилността благодарение на собствена дилърска мрежа, собствен лизинг и застрахователен брокер. В допълнение е сред най-големите доставчици на нови употребявани автомобили в страната, оперира и с рент-а-кар под собствена марка.

 

Нова корпоративна идентичност

Предвид всичко това, логична стъпка е обновяване на корпоративната идентичност на компанията. Непреходното лого, познато на практика на всички в България от 1991 г. е центърът на идентичността. Към него са добавени 6 графични елемента, които символизират основните функции: нови автомобили, употребявани автомобили, рент-а-кар, сервизиране, застраховане и лизинг.

Мисията на компанията е не просто да доставя автомобили, а да създава най-добрите решения за мобилност за клиенти, отговаряйки на всички техни нужди, очаквания и желания.

„Вярваме, че обновената  ни корпоративна идентичност е ясен знак за следата която е оставило нашето гордо минало, динамично настояще  което ни направи по-адаптивни, креативни и решителни и страхотно бъдеще, което ни очаква“ – сподели Масухиро Ояма, Управител на Мото-Пфое.