НОВИЯТ FORD KUGA PLUG-IN HYBRID Е НАЙ-ПРОДАВАНИЯТ ПЛЪГИНХИБРИД В ЕВРОПА ПРЕЗ 2021 ГОДИНА

„Не всеки клиент е в състояние да премине от бензин или дизел директно към изцяло електрически автомобил. Ето защо ние проектирахме нашия Kuga Plug-In Hybrid.."

Шофьорите на най-продавания зареждащ се от външен източник хибриден автомобил в Европа, Kuga PHEV, потенциално са спестили за една година еквивалентните CO2-емисии, които биха се отделили при пътуване от Лондон до Буенос Айрес и обратно, сочат последните данни от Ford.

Анализът на анонимизирани данни от клиенти на Kuga Plug-In Hybrid в цяла Европа показва, че изминатото от тях средно годишно разстояние е малко над 10 000 км. Въз основа на хомологираните данни за общите емисии по WLTP, Kuga Plug-In Hybrid отделя приблизително 1110 кг по-малко CO2 в сравнение с емисиите на аналогичен модел Kuga 1,5 л EcoBoost бензин за същото разстояние.

Данните също така показват, че шофьорите на Kuga Plug-In Hybrid предпочитат да поддържат батерията на автомобила си 100% заредена, като почти половината зареждания се случват през нощта. Популярни са и кратките, от един до два часа, зареждания през деня. Ford очаква тази честотата на зареждане от страна на PHEV-шофьорите да се увеличи още с разширяването на зарядните инфраструктури в Европа.

Kuga Plug-In Hybrid е най-продаваният модел PHEV сред всички марки на европейските пазари през 2021 г., надминавайки най-близкия си конкурент в сегмента с повече от 17%. Продажбите на плъгин-хибридни и изцяло електрически автомобили представляват 19% от тези на всички нови превозни средства, продадени през 2021 г., в сравнение с 21,7% за превозни средства с дизелови двигатели. Повече от половината от всички модели Kuga, продадени през 2021 г., са плъгин-хибрид или пълен хибрид.

„Не всеки клиент е в състояние да премине от бензин или дизел директно към изцяло електрически автомобил. Ето защо ние проектирахме нашия Kuga Plug-In Hybrid и с него предлагаме най-доброто от двата свята. Фактът, че продаваме модела по-добре от всеки друг PHEV в Европа, сочи, че имаме правилната рецепта“, каза Глен Гулд, директор на моделната линия Ford Kuga. „Ford се ангажира с електрифицираното бъдеще и автомобили като Kuga Plug-In Hybrid помагат на клиентите да направят тази стъпка с нас.“

Клиенти, които се възползват от електрическа енергия

Анонимизираните данни за ползването на автомобилите, събрани от Ford, за да подпомогнат разбирането и да оптимизират изживяването на PHEV-собствениците, предоставиха информация за това, как клиентите се възползват максимално от гъвкавостта на Kuga Plug-In Hybrid.

• Клиентите редовно зареждат своите Kuga плъгин-хибриди. За всеки 100 дни шофиране има 71 зареждания, което показва, че клиентите зареждат по-често в дните, в които използват своята Kuga. В допълнение, средното зареждане при включване е 30%, което предполага, че клиентите рядко шофират до пълно изтощение на батерията, а поскоро я поддържат в пълен заряд, за да увеличат до максимум електрическото шофиране.

• Обхватът на шофиране на Kuga Plug-In Hybrid предоставя на клиентите гъвкавост и отговоря на техните нужди. Средното изминато разстояние на ден и броят на пътуванията над 100 км достига връх през летните месеци юли, август и септември 2021 г. Това предполага, че потребителите са били в състояние да използват хибридната бензиново-електрическа мощ на модела, за да се насладят на своята ваканция и активности през лятото.

• Клиентите се възползват от зареждане през нощта у дома, за да намалят разходите си за експлоатация на автомобила. От 5,7 милиона зареждания на автомобили Kuga Plug-In Hybrid, записани с данни през последните 12 месеца, 46% са се случили през нощта, най-често в продължение на 12 или повече часа. Освен че позволява на собствениците да се възползват от по-евтината нощна електрическа енергия, популярността на зареждането през тъмната част на денонощието предполага, че клиентите възприемат поведение, подобно на зареждането на смартфоните и другите  устройства, които бързо и безпроблемно се настаниха в ежедневието ни.

Второ по популярност е зареждане с продължителност между един и два часа през деня, което означава, че шофьорите на Kuga PHEV се възползват също и от бързи зареждания, когато обществените съоръжения го позволяват.

Kuga Plug-In Hybrid помага за зареждането на електрическите автомобили

С над 48 000 броя продадени автомобили Kuga Plug-In Hybrid е най-продаваният PHEV сред всички сегменти в Европа през 2021 г., превъзхождайки по продажби своя най-близък конкурент в сегмента в осем месеца на годината.

Интелигентният задвижващ агрегат на новия SUV на Ford осигурява ефективност и удобство с осреднен общ изцяло електрически пробег от 57-65 км по WLTP и изцяло електрически пробег в града от 71-89 км по WLTP, което дава възможност на водачите често да пътуват само на електричество. Консумацията на енергия от 14,8 кВТч/100 км по WLTP също е по-ниска от тази на основните конкуренти.

В допълнение, Kuga Plug-In Hybrid предлага обхвата на шофиране и удобството на бензинов автомобил, като същевременно използва съхранената енергия от батерията, за да допълни производителността на бензиновия двигател и да подобри горивната му ефективност, дори когато не е в изцяло електрическия си режим „EV Now“. Икономичността от 0,9-1,3 л/100 км по WLTP и на CO2-емисиите от 21-29 г/км по WLTP е по-добра, в сравнение с тази при основните конкуренти и означава, че шофьорите могат да оставят автомобила в режим „EV Auto“, знаейки, че той ще работи по възможно най-ефективния начин.

Шофьорите могат също да използват режим „EV Later“, за да спестят заряда на батерията за по-късно и това им дава пълен контрол върху използването на батерията. В допълнение към зареждането от външно захранване, Kuga Plug-In Hybrid може автоматично да допълва нивото на батерията си в движение, използвайки технология за регенеративно зареждане, която улавя кинетичната енергия, губена обикновено по време на спиране. Дори ако батерията е напълно изтощена, Kuga Plug-In Hybrid предлага по-добър разход на гориво от основните си конкуренти – от 5,2-6,0 л/100 км.

Kuga Plug-In Hybrid също така предлага по-ниска обща цена за експлоатация в сравнение с ключовите си конкуренти в сегмента, с потенциално спестяване от над 1800 евро за типичен период от три години или 60 000 км, подкрепено от ниска консумация на гориво и енергия, ниски разходи за обслужване и по-висока остатъчна стойност.

Гамата на Ford от изцяло електрически, плъгин-хибридни, пълни хибридни и 48-волтови меки хибридни леки автомобили включва също Mustang Mach-E и Mustang Mach-E GT, Kuga Hybrid, Mondeo Hybrid, S-MAX Hybrid, Galaxy Hybrid, Explorer Plug-in Hybrid, Puma, Fiesta и Focus EcoBoost Hybrid.

Снимки на Ford Kuga Plug-in Hybrid можете да свалите от:https://kuga.fordpresskits.com/

 

# # #

 

 

Kuga Plug-In Hybrid хомологирани CO2-емисии 21-29 г/км по WLTP и хомологирана горивна ефективност 0,9-1,3 л/100 км по WLTP.
Kuga 1,5-литров EcoBoost 150 к.с. хомологирани CO2-емисии 147-160 г/км по  WLTP и хомологирана горивна ефективност 6,5-7,0 л/100 км по WLTP.
 
Ford Европа отчита продажби на своите традиционни 20 европейски пазара: Австрия, Белгия, Великобритания, Германия, Гърция, Дания, Ирландия, Италия, Испания, Норвегия, Полша, Португалия, Румъния, Унгария, Финландия, Франция, Холандия, Чехия, Швеция и Швейцария.
 
Според данни на JATO Dynamics, www.jato.com
 
Според анализа на Ford.
 
Според изчислените от Ford данни, базирани на пазарa в Германия.
 
Ford Mustang Mach-E осъществява до 610 км пробег изцяло на електричество, хомологиран по WLTP, при задно предаване и конфигурация на батерията с разширен обхват.
 
Ford Mustang Mach-E GT осъществява до 500 км пробег изцяло на електричество, хомологиран по  WLTP.
 
Ford Kuga Hybrid, хомологирани CO2-емисии 124-146 г/км и хомологирана горивна икономия 5.4‑6.4 л/100 км WLTP.
 
Ford Mondeo Hybrid хомологирани CO2-емисии 127-142 г/км и хомологирана горивна ефективност 5,6-6,2 л/100 км по WLTP.
 
Ford S-MAX Hybrid и Galaxy Hybrid хомологирани CO2-емисии 146-153 г/км и хомологирана горивна ефективност 6,4-6,7 л/100 км по WLTP.
 
Ford Explorer Plug-In Hybrid хомологирани CO2-емисии 71 г/км, хомологирана горивна ефективност 3,1 л/100 км и чист електрически пробег 42 км по WLTP.
 
Ford Puma EcoBoost Hybrid хомологирани CO2-емисии 119-143 г/км и хомологирана горивна ефективност 5,3-6,3 л/100 км по  WLTP.
 
Ford Fiesta EcoBoost Hybrid хомологирани CO2-емисии 111-138 г/км и хомологирана горивна ефективност 4,9-6,1 л/100 км по WLTP.
 
Ford Focus EcoBoost Hybrid хомологирани CO2-емисии 115-149 г/км и хомологирана горивна ефективност 5,1-6,6 л/100 км WLTP.
 
CO2 емисиите и горивната ефективност могат да варират според индивидулните моделни варианти, предлагани на отделните пазари.
                                                                                                                            
Декларираните консумации на гориво / енергия, емисии на CO2 и електрически обхват се определят в съответствие с техническите изисквания и спецификации на последно изменените Европейски регламенти (EU) 715/2007 и (EU) 2017/1151. Приложените стандартни процедури за тестване позволяват сравнение между различните типове превозни средства и различните производители.