Всички знаем, че образованието дърпа прогреса. Но не всички могат да си позволят образование.
#steniskanabala съществува, за да помогне на сираци или полусираци да продължат своето.
Тази година главно място в инициативата заемаш ти. Има място за всички – за настоящи, бъдещи и бивши абитуриенти, за големи международни компании и за малки, всекидневни герои.
Доброто зависи от всички и може да излезе на показ.
Благотворителната инициатива #steniskanabala, подкрепяща студенти първокурсници без родители, навърши своите 12 години и отбелязва символичен юбилеен сезон с радикална идея - да даде възможност на всеки да се забавлява, като персонализира своята #steniskanabala, докато прави добро - дава шанс за бъдеще на млад човек чрез висше образование.
Тази година кампанията стъпва на възможността всеки да създаде своя версия на тениската през сайта на каузата steniskanabala.bg – всеки ученик, всеки учител, всеки инфлуенсър или бизнес. Целта на организаторите от Moto-Pfohe, в партньорство с DHL Express България и БЧК-София, е да припомнят смисъла на каузата: повече ученици и родители с персонализирана #steniska – повече стипендии за висше образованието за млади хора без родител. Пък дори и да си носят тениската на изпращането, на плажа или в парка.
Тази година във фокуса на организаторите е да върнат интереса на 12-класниците, завършващи училище, към голямото добро, което могат да направят с малко усилие, и то - докато се забавляват – за някой почти като тях, за някой, с когото делят училищен двор и амбиция, мечта и воля за по-добро бъдеще чрез образование. В кампанията вече се включи цял клас абитуриенти от Софийската математическа гимназия “Паисий Хилендарски”, както и ученици от училище “Иван Вазов”, гр. Вършец, за да бъдат пример за ученици, родители, а и цялото общество. Към тях ще се присъединят и много от известните лица на България, харесвани от младите хора, за да бъдат пример за поколенията, които ги следват. Линкове с тениските с техен дизайн ще се разпространяват в социалните им канали за радост на феновете им и ще могат директно да се купят от сайта на #steniskanabala. Кой ще подкрепи каузата ще разберете, ако следите сайта и социалните мрежи с хаштаг #steniska.
https://www.facebook.com/steniskanabala
https://www.instagram.com/s.teniskanabala/
Активният период на кампанията стартира в края на март и в нея постепенно се включват ученици, спортисти, популярни личности и фирми, а официалното ѝ закриване ще бъде през октомври, в началото на студентската учебна година.
#steniskanabala всяка година докосва дарителите - от всекидневни герои, които просто влизат на сайта и си купуват тениска, до големи корпоративни дарители. Благодарение на тях, миналата 2024 беше рекордно добра за каузата - дарените над 107 хил. лв. стигнаха до 33-ма първокурсници и 8 отличника. За годините досега общо дарената сума надвишава 710 000 лв, стигнали за над 330 стипендии за първокурсници и отличници.
Сайтът вече работи и приема поръчки, а скоро и варианти с инфлуенсъри, освен сегашните с хоби, имена, храна, класове ще могат да се поръчват директно от steniskanabala.bg. Следете кампанията в социалните мрежи и поръчайте вашата персонализирана #steniska от steniskanabala.bg
Дарете избраната от вас сума чрез онлайн плащане или с банков превод към посочената набирателна сметка и помогнете да предоставим стипендии за ВУЗ на първокурсници без родител/и.
IBAN: BG30 UNCR 7000 1522 1567 04, BIC: UNCRBGSF
при УниКредит Булбанк АД
За MOTO-PFOHE
MOTO-PFOHE е официален дилър на Ford, Volvo, Jaguar и Land Rover, с над 30 години лидерство в автомобилната индустрия в България. С 19 клона в 16 града, днес вече част от японската Sumitomo Corporation, портфолиото на компанията предоставя 360° обслужване – търговия с нови и употребявани автомобили, пълно обслужване, собствени лизингови и застрахователни услуги, краткосрочни и дългосрочни наеми. MOTO-PFOHE е достоен корпоративен гражданин, който активно се грижи за околната среда, екологията, културата, спорта и историческото богатство.