ПРЕМИУМ СЕРВИЗ

ОБЩИ УСЛОВИЯ за ползване на услугата пътна помощ за водачите на автомобили от марките “LAND ROVER”, "JAGUAR" и “Volvo” в гаранционен срок.

ОБЩИ УСЛОВИЯ за ползване на услугата пътна помощ за водачите на автомобили от марките “LAND ROVER”, "JAGUAR" и “Volvo” в гаранционен срок.

1. Услугата пътна помощ се ползва безплатно от водачите на автомобили от марките “LAND ROVER”, "JAGUAR" и “Volvo” в гаранционен срок (във фабрична гаранция), които притежават абонаментна карта „PREMIUM SERVICE”, валидна на територията на Република България и всички държави от Европа.

2. Картата е валидна за периода на фабричната гаранция на автомобила.

3. Безплатната услуга пътна помощ се осигурява и гарантира от СДРУЖЕНИЕ “СЪЮЗ НА БЪЛГАРСКИТЕ АВТОМОБИЛИСТИ” („СБА“) от мястото на авариране на автомобила до най-близкия оторизиран от производителя на автомобилите сервиз на марките, съответно “LAND ROVER”, “JAGUAR” и “Volvo”.

4. Притежаването на абонаментната карта на СБА "PREMIUM SERVICE” осигурява на приносителя/притежателя ѝ за срока на нейната валидност следните безплатни услуги, предоставени от СБА:

4.1. безплатна пътна помощ от мястото на авариране на автомобила до най-близкия оторизиран сервиз на “Ленд Ровър”, „Ягуар” и „Волво“ с териториален обхват – територията на Република България и държавите от Европа, денонощно през всички дни от седмицата, в т.ч. събота и неделя, както и през всички общоприети национални празници;

4.2. безплатна пътна помощ (услуга Door-to-Door) в случай, че повредата не може да бъде отстранена на място - вземане от мястото на авариране на автомобила, придвижване до най-близкия оторизиран сервиз на територията на Република България и връщане на сервизирания автомобил до адреса на местодомуването на клиента. Услугата важи само за територията на Република България

4.3. еднократно подаване на допълнително захранване към акумулаторната батерия на автомобила;

4.4. настаняване в хотел - безплатна нощувка в размер на до 60 лева на водача и един придружител в случаите, когато повредата е на повече от 100 км от местодомуването на авариралия автомобил;

4.5. осигуряване на безплатни еднопосочни билети за водача и един придружител (за автобус и/или влак) до гр. София, когато извън територията на Република България се налага извършване на ремонт на автомобила с продължителност над 48 часа;

4.6. оказване на пътна помощ (безплатен труд) на пътя до 30 минути в случай на внезапно обездвижване на автомобила по време на пътуване - в този случай СБА се задължава да изпрати в подходящ срок в зависимост от разстоянието и обективните обстоятелства подвижен пътен сервиз, като при възможност повредата се отстранява на място. Вложените резервни части и/или консумативи са за сметка на водача;

4.7. уведомяване за настъпила повреда по телефоните, изписани на абонаментната карта;

4.8. предоставяне на безплатни информационни услуги от информационния диспечерски пункт на СБА за състоянието на пътища, магазини, сервизи, хотели и др.

4.9. безплатна смяна на гума;

4.10. осигуряване на безплатен автомобил рент-а-кар в рамките на 24 часа при авария на пътя;

4.11. безплатно съхраняване на автомобил - 24 часа на паркинг на СБА (услугата се предоставя само при наличие на паркинг на СБА в близост до мястото на аварията);

4.12. безплатно изготвяне на маршрути за пътуване в България и Европа;

4.13. безплатна правна консултация на телефон 146 (избира се опция Юридически консултации от менюто);

5. Всички услуги, посочени по-горе в т.4, могат да се ползват от абоната или от друго лице, упълномощено писмено или устно да управлява автомобила, срещу представяне на валидна карта „PREMIUM SERVICE“. Когато абонаментната карта е изгубена или унищожена, притежателят й е длъжен незабавно да уведоми централния диспечерски пункт на СБА за издаване на дубликат от картата. В случай, че при поискване на услугата абонаментната карта е изгубена или унищожена, но данните за автомобила са включени в информационната система на СБА, услугата се оказва и абонатът се поканва в 10-дневен срок за издаване на дубликат от картата. Абонатът на СБА ползва правата по предходното изречение еднократно.

5.1. Услугите се предоставят на МПС от марките Volvo, Land Rover и Jaguar, с общо тегло до 3,5 тона включително и товара.

5.2. Когато абонатът не е ползвал услугите за срока на действие на картата - същият не може да иска връщане на платените средства изцяло или частично.

5.3. Ако абонатът ползва услуги на трети лица СБА не възстановява суми, които той е заплатил или се е уговорил да заплати.

5.4. Пътна помощ се оказва, когато за повредата е уведомен диспечерския пункт: на СБА на тел. 02 / 91146, 02 / 9803308, или от мобилен - 146 (за България) и се предоставят данни за № на картата, регистрационния номер на автомобила, марка, модел, вид, точното място на обездвижването му, посока на движение. При не предоставяне на тези сведения, както и на други данни, които са необходими за оказване на услугата и са поискани от диспечерския пункт на СБА - услугата не се извършва.

5.5. Пътната помощ се оказва със средства, които представителите на СБА преценят като подходящи за всеки конкретен случай.

5.6. Безплатни услуги не се извършват при застрахователни събития, за които абонатът има право да получи парично обезщетение срещу фактура от застраховател (например когато автомобилът има застраховка Каско). В този случай оказаната от СБА пътна помощ при ПТП се заплаща.

5.7. Представителите на СБА не са длъжни да изтеглят автомобила, когато поради местоположението му /затънал е в дълбоко дере, кал, пясък, сняг, водни площи/ или по други причини е невъзможно изтеглянето му без специални средства. В тези случаи представителите на СБА със съгласието на ползващото услугата лице полагат усилия да бъде изтеглен автомобила с разполагаемите средства в рамките на 30 мин. Ако при тези обстоятелства автомобилът бъде изтеглен, но в резултат на това той или товарът са му повредени - СБА не отговаря и не дължи обезщетение.

5.8. Когато СБА не могат да извършват услугата и са необходими специални средства за това, СБА съдейства на абоната за осигуряването на такива средства. Абонатът на СБА заплаща всички разходи, свързани със специалните средства и използването им.

5.9. Ако автомобилът е претърпял повреда в гараж, откъдето изтеглянето му е невъзможно, СБА предоставя услугата в рамките на времето за безплатен ремонт, като вложените резервни части от СБА са за сметка на абоната, без да е длъжен да изтегли автомобила.

5.10. Представителите на СБА не поставят безплатно вериги против боксуване.

5.11. Представителите на СБА не са длъжни да преместват автомобили или други вещи, за да освободят автомобила при оказване на услугата.

5.12. Ако повредата е настъпила на път извън републиканската пътна мрежа, както и на затворен от компетентните органи път, СБА не е длъжен да оказва пътна помощ. За повреди, настъпили на пътища в затворени курортни комплекси, къмпинги и др. Със специални изисквания за достъп, ползващият услугата е длъжен да осигури достъп на представителите на СБА за оказване на пътна помощ. В противен случай услугата не се извършва.

5.13. Когато пътищата са трудно проходими или непроходими поради неблагоприятни и тежки атмосферни условия, прекъснати пътни съоръжения, мостове, свлачища и други подобни обстоятелства, СБА не е длъжен да оказва пътна помощ.

5.14. Абонатът е длъжен да изчака пристигането на пътната помощ в непосредствена близост до автомобила си и да осигури достъп в рамките на 5 мин. от пристигането й. Той следва да уведоми незабавно диспечерския пункт в случай, че той или трети лица отстранят повредата. При неизпълнение на тези изисквания СБА се освобождава от задължението за оказване на пътна помощ. При повторно повикване на същото място за същата услуга на същия автомобил -услугата се извършва от СБА само срещу заплащане.

5.15. При разминаване на данните на автомобила на абоната с тези на информационната система на СБА услуга не се оказва. Услугата в този случай се извършва срещу заплащане с 20 % намаление.

5.16. При поведение от страна на абонат, въвеждащо в заблуждение представители на СБА /повикване на Пътна помощ без необходимост, предоставяне на невярна информация и др. подобни, грубо отношение с представители на СБА/ Пътна помощ не се оказва и абонамента в СБА се счита за прекратен, без СБА да възстановява суми по картата.

5.17. СБА се освобождава от отговорност за неизпълнение на задълженията си за пътна помощ в случаите на непреодолима сила, забрана за преместване на абонирания автомобил, наложена от компетентните власти, липса на протокол от ПТП, и при липса на документи за обслужвания автомобил.

6. В случай че повредата е лека и/или поправима на място и не изисква превозване на автомобила до най-близкия оторизиран сервиз съответно на “LAND ROVER”, “JAGUAR” и “Volvo” и/или смяна на резервни части, автомеханикът отстранява повредата на място, като привежда автомобила в изправност и в движение. С извършването на тези действия от страна на автомеханика задължението на СБА за осигуряване на пътна помощ се изчерпва.

7. СБА не е длъжен да предоставя услугата пътна помощ на автомобили, чиито водачи притежават абонаментна “Premium Service” и в следните случаи:

7.1. в случай на демонтаж и/или монтаж на спукана гума;

7.2. в случай на липса на гориво;

7.3. в случай на липса на масло в двигателя и тя не е настъпила вследствие на предходна повреда;

7.4. в случай на повреда във вентилационна и/или климатична система;

7.5. в случай на повреди по газова инсталация, ако такава не е монтирана от производителя;

7.6. в случай на повреди, предизвикани от товарене и разтоварване на предмети от водача на автомобила, както и такива, причинени от неукрепен товар;

* Мото-Пфое запазва правото си да променя условията на услугата във всеки един момент без предварително уведомление.